Bedankt voor uw input!!

Marga heeft bedanktberichtje gestuurd naar aanleiding van de vele inzendingen op de klanttevredenheidsenquete

In de afgelopen maanden heb ik, zoals bekend, een klanttevredenheidsonderzoek laten plaatsvinden in samenwerking met mijn brancheorganisatie Provoet.

Afgelopen week heb ik het rapport gekregen en ik moet het nu gaan uitwerken.

Het heeft helemaal aan mijn verwachtingen voldaan en daar ben ik u heel dankbaar voor. Je wilt toch weten waar je staat en waar veranderingen –verbeteringen- gewenst zijn.  Dankzij vele inzenders heb ik nu een goed beeld hoe het verder gaat de komende tijd. Uw opmerkingen, uw tips en verbeterpunten heb ik op borden genoteerd welke in mijn praktijk hangen. 

Onder de inzenders heb ik drie gratis pedicurebehandelingen verloot en die trekking heeft intussen plaatsgehad. Ik heb er een filmpje van gemaakt en dat op mijn facebook pagina geplaatst. Ik zou het leuk vinden als u dat gaat bekijken en ik hoop dat u mijn pagina wilt “liken”.

Hoe dan ook, ik zal de prijswinnaars ook wel afzonderlijk berichten.

Rest mij om u dank te zeggen voor uw betrokkenheid en uw inbreng. Ik hoop u binnenkort weer te zien in mijn praktijk.

 

Marga Leber

2017-01-21 Bedankt 2017-01-21 Bedankt